Home Συμβουλές SEO • 4 μύθοι για την προώθηση ιστοσελίδων.

4 μύθοι για την προώθηση ιστοσελίδων.

 - 

Οι φήμες που ακολουθούν διαχρονικά την προώθηση ιστοσελίδων δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικές σε ότι έχει να κάνει τόσο με το κόστος όσο και με την αποτελεσματικότητα της. Η προώθηση των ιστοσελίδων γίνετε μέσω των μηχανών αναζήτησης. Η διαδικασία αυτή ονομάζεται SEO. Υπάρχουν πολλές τέτοιες εταιρίες αρκεί να πληκτρολογείσετε SEO in Greece στην Google και θα βρείτε 10αδες.

Τι γίνετε όμως στις επιχειρήσεις; Από ότι μπορεί να αποδεικτεί από τα ελάχιστα ελληνικά παραδείγματα επιχειρήσεων που εφάρμοσαν εντατικά και ολοκληρωμένα προγράμματα προώθησης ιστοσελίδων με SEO οι ισχυρισμοί αυτοί όπως και άλλοι που θα βρείτε παρακάτω δεν είναι τίποτα άλλο από ανυπόστατοι μύθοι που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα του ψηφιακού κόσμου.

Δεν είναι απαραίτητη η συνεργασία με ειδικό για αποτελεσματική προώθηση ιστοσελίδας.

Η αλήθεια είναι ότι οι σύγχρονες τεχνικές προώθησης ιστοσελίδων δεν είναι μη προσβάσιμες και απόρθητες στο ευρύ κοινό όπως γινόταν παλιότερα με την πλειοψηφία των προωθητικών μέσων τα οποία ήταν διαχειρήσιμα μόνο στα χέρια όσων είχαν τις εξειδικευμένες γνώσεις.

Σήμερα, η προώθηση ιστοσελίδων είναι ένα αντικείμενο για το οποίο μπορούν να μάθουν αρκετά ακόμη και οι ερασιτέχνες ιδιοκτήτες ιστοσελίδων κάνοντας στενευμένες αναζητήσεις στο διαδίκτυο. Έτσι, η αλήθεια είναι ότι προώθηση ιστοσελίδων μπορεί να κάνει ως ένα βαθμό ο κάθε ενδιαφερόμενος ιδιοκτήτης ιστοσελίδας καταβάλλοντας προσωπικό κόπο και προσπάθεια, χωρίς αυτό να σημαίνει σε καθεμιά περίπτωση βέβαια ότι ο κάθε ερασιτέχνης μπορεί να υποκαταστήσει τον ειδικό προώθησης ιστοσελίδων.

Η ειδοποιός διαφορά των δυο αυτών προσεγγίσεων στην προώθηση έγκειται κυρίως στο ότι ο ειδικός κατέχοντας την απαιτούμενη εμπειρία είναι σε θέση να φέρει στοχευμένα αποτελέσματα πιο γρήγορα και να αντιμετωπίσει αποτελεσματικότερα εμπόδια που θα προκύψουν κατά την διάρκεια της προώθησης.

Όλοι οι ειδικοί στην προώθηση ιστοσελίδων ακολουθούν την ίδια μεθοδολογία άρα δεν έχει σημασία σε ποιον θα απευθυνθείτε τελικά.

Συμφωνά με αυτή την προφανώς λανθασμένη συλλογιστική πορεία θα έπρεπε και όλοι οι γιατροί εφόσον έχουν διδαχτεί την ίδια ιατρική μεθοδολογία να μην διαφέρουν ως προς την παροχή υπηρεσιών.

Αυτό σαφώς είναι μύθος ακόμη και στην περίπτωση της προώθησης ιστοσελίδων. Ναι, όλοι οι ειδικοί μπορεί να έχουν πάνω κάτω το ίδιο θεωρητικό υπόβαθρο όμως η πρακτική ενασχόληση και η αγάπη που έχει ο καθένας για το αντικείμενο του διαφέρει κατά πολύ από άνθρωπό σε άνθρωπο και είναι τελικά αυτό που διαφοροποιεί τους επαγγελματίες μεταξύ τους σε συνδυασμό βέβαια πάντα με την αξιοπιστία και το ήθος που χαρακτηρίζει τον καθένα.

Τα αποτελέσματατης προώθησης ιστοσελίδων είναι προσωρινά και χρονοβόρα.

Αυτός είναι ακόμη ένας μύθος που σκοπό έχει να πλήξει ανεπανόρθωτα την φήμη και την αξιοπιστία της προώθησης ιστοσελίδων χωρίς όμως να έχει βάση τουλάχιστον σε όλες τις επιμέρους εναλλακτικές μεθόδους προώθησης ιστοσελίδων.

Πιο συγκεκριμένα, δηλαδή τόσο το χρονικό διάστημα που απαιτείται για να γίνουν ορατά τα αποτελέσματα της προώθησης όσο και το ποια θα είναι η διάρκεια των αποτελεσμάτων αυτών εξαρτάται κατά πολύ από το είδος της τεχνικής προώθησης ιστοσελίδων που εφαρμόζεται κάθε φορά.

Για παράδειγμα, η διαφημιστική καμπάνια είναι μια προωθητική ενέργεια ιστοσελίδων η οποία δίνει άμεσα εμφανή αποτελέσματα προώθησης που είναι όμως προσωρινά και διαρκούν μόνο όσο καταβάλετε την σχετική συνδρομή ενώ αντίθετα η προώθηση ιστοσελίδων με seo δίνει τα πρώτα δείγματα αποτελεσμάτων αρκετά αργά αλλά παρ όλα αυτά τα αποτελέσματα της προώθησης αυτής διαρκούν μακροχρόνια και ωφελούν πολλαπλά την σελίδα.

Η προώθηση ιστοσελίδων είναι μια πολυέξοδη διαδικασία.

Ο ισχυρισμός αυτός αντικατοπτρίζει μονάχα την μισή από την πραγματικότητα της προώθησης ιστοσελίδων. Όντως, στις περιπτώσεις όπου μια επιχείρηση επιθυμεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική προώθησης της ιστοσελίδας της το κόστος προώθησης μπορεί υπό συνθήκες να θεωρηθεί αυξημένο και αποτρεπτικό.

Την ίδια στιγμή όμως υπάρχουν διαθέσιμες τεχνικές προώθησης ιστοσελίδων που μπορεί μα εφαρμόσει ο καθένας στον ιστότοπο του προκειμένου να τον προωθήσει και οι οποίες είναι εντελώς ανέξοδες ή με σχεδόν μηδενικό κόστος. Όλα λοιπόν σε σχέση με το κόστος προώθησης ιστοσελίδων εξαρτώνται από τις συγκεκριμένες τεχνικές που θα χρησιμοποιηθούν.

Λαμβάνοντας όλα αυτά υπόψη, αντιλαμβάνεστε ότι η προώθηση ιστοσελίδων είναι αναμφίβολα ένας παρεξηγημένος κλάδος του ψηφιακού μάρκετινγκ. Τώρα λοιπόν που καταφέρατε να μάθετε την αλήθεια δεν έχετε κανένα λόγο και καμία δικαιολογία να μην υιοθετήσετε την προώθηση ιστοσελίδων για την βελτίωση και της δική σας θέσης στο διαδίκτυο.

Author:gnomonde